Verklaring over COVID-19 aan onze klanten en partners van Hitachi Medical Systems Europe

 

Beste klant,

Wij, Hitachi Medical Systems Europe, verzekeren u dat wij ons inzetten voor u en uw patiënten, die behoefte hebben aan echografieën, CT- en MRI-onderzoeken. Echter, de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en onze klanten is onze hoogste prioriteit geworden, daarom moeten we deze betrokkenheid zorgvuldig afwegen tegen de gezondheidsrisico's, die met COVID-19 gepaard gaan. Daarom nemen we zorgvuldig afgewogen stappen, om onze contacten veilig te houden, terwijl we deze steeds veranderende situatie blijven opvolgen - en vervolgens op de juiste manier handelen.

Met dit in het achterhoofd, delen we u hierbij enkele van de acties mee, die we nu ondernemen.

Bescherming van medewerkers en klanten
Op het vlak van persoonlijke interacties met klanten:

  • Stellen we preventief onderhoud uit tot nader order.
  • Zo beperken we face-to-face bezoeken van onze onderhoudsmonteurs en applicatie specialisten - we stellen hen echter wel tot uw beschikking, via de lokale hulplijn voor klantenservice, om u zo goed mogelijk te ondersteunen.
  • Zorgen we ervoor dat, als een van onze medewerkers bij u op bezoek komt, zij ons uitgebreide hygiënische beleid volgen - en zich strikt houden aan de ziekenhuishygiënevoorschriften.

We hanteren reeds de goede praktijken voor werknemershygiëne, om het risico op besmetting van onze werknemers te beperken. Zo kunt u er zeker van zijn dat, als een van onze mensen face-to-face met u als klant in contact komt, we al alle nodige stappen hebben genomen om de blootstelling aan het virus te beperken. 

Werken met volksgezondheidsinstanties
We volgen alle updates van de Wereldgezondheidsorganisatie met betrekking tot COVID-19 en de invoering van nieuwe maatregelen, indien nodig. Ook zullen we begeleiding blijven krijgen van volksgezondheidsambtenaren en overheidsinstellingen.

Onze betrokkenheid naar u - onze klant - en uw patiënt
We weten dat onze systemen en dienstverlening een sleutelrol spelen bij het diagnosticeren (en uiteindelijk behandelen) van patiënten. Daarom zijn we vastbesloten, daar waar we niet in staat zijn om u persoonlijk te ondersteunen, u op afstand te begeleiden.

Ons nummer voor ondersteuning is 0182-39 77 77.

Wij hebben grote waardering voor de rol die u speelt als zorgverlener! Uw voortdurende inspanningen om dit coronavirus in de frontlinie in te dammen zijn zeer bewonderenswaardig. Wij willen dat u weet dat wij ons deel doen om de veiligheid en uw welzijn en dat van uw patiënten te waarborgen.

Hartelijk dank voor uw blijvende loyaliteit. Als u een vraag hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Luc de Kinderen
Managing Director Benelux
Hitachi Medical Systems B.V.

Hello! We're happy that you want to talk! Let us know some details and we'll get in touch.
let's talk